Advertisement

יהודה משי זהב מדליק משואה : יהודה משי זהב יקבל פרס ישראל הוריי היו גאים Youtube - יהודה משי זהב, יושב ראש זק״א, סיפר את הרקע להקמת זק''א וגילה כי הארגון סופג התנכלויות מצד חרדים קיצוניים.

יהודה משי זהב מדליק משואה : ×™×"ו×"×" משי ×–×"×' יק×'ל פרס ישראל ×"וריי ×"יו ×'אים Youtube - יהודה משי זהב, יושב ראש זק״א, סיפר את הרקע להקמת זק''א וגילה כי הארגון סופג התנכלויות מצד חרדים קיצוניים.. משי זהב גם היה עורך ביטאונה של העדה החרדית העדה. יהודה משי זהב נולד וגדל בשכונת מאה שערים, דור 11 בירושלים. סליחה, את העונש כבר קיבלתי, תשתדלו לזכור את הטוב שעשיתי. משי זהב לא יצא מהבית. כשאמר את זה, דמעה זלגה מעיניו.

דרך ארוכה וחיובית עברנו מאז שהופתענו כשיהודה משי זהב הסכים להדליק משואה ועד שהחרדים מתלוננים היום על קיפוח (ואפליה), כשאין מדליק משואה חרדי ● לתפארת מדינת ישראל. משי זהב לא יצא מהבית. בתחקיר של הארץ שפורסם בחודש שעבר. לפי התחקיר שפורסם במרץ, בשכונות מאה שערים, שמואל הנביא וסנהדריה המורחבת שבירושלים רבים ידעו על מעשיו. כמו כן, הוא הודיע על התפטרותו מתפקידו כיור זקא עד להסרת העננה בעניינו.

×™×
×™×"ו×"×" משי ×–×"×' א×'יו של יו ר זק א נפטר ממחל×" קש×" ×—×"שות מערי×' from images.maariv.co.il
דיברנו על מה שעומד להתפרסם הערב. משי זהב לא יצא מהבית. עם השנים שינה משי זהב את דעותיו מקצה לקצה. כוחות מדא שהגיעו למקום החלו בהחייאה והעבירו אותו תוך כדי מאמצי החייאה לחדר. ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובא יהודה משי זהב לאחר מספר מאמצי החייאה. בנו של משי זהב הזעיק את צוותי הרפואה שביצעו בו פעולות החייאה, לאחר מכן פינו אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים. התום מאמצי החייאה ממושכים הוא הועבר לבית החולים שם נאבקים הרופאים על חייו. ראיתי את מה שראיתי, זה היה מזעזע:

לא העליתי בדעתי שדבר כזה יכול לקרות.

עוד אפרים דמרי ובני משפחתו של משי זהב טוענים כי המכתב מזוייף. אהבתי תמיד ומתבייש מאוד, יהודה''. ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובא יהודה משי זהב לאחר מספר מאמצי החייאה. מבית החולים שערי צדק נמסר: יהודה משי זהב מאושפז המצב אנוש לאחר שתלה עצמו הבוקר בביתו בגבעת זאב. יור ארגון זקא, מקימו ועומד בראשו של ארגון אשת לפידות. בצעירותו בלט בפעולות מחאה נגד מדינת ישראל ומוסדותיה. דיברנו על מה שעומד להתפרסם הערב. משי זהב נמצא תחת חקירה בלהב 433 בחשד שתקף מינית ילדים, נערים, נערות ונשים. העביר את חג הפסח, יום העצמאות ויום הזיכרון, ימים שבהם היה עמוס מאד בדרך כלל ומסתובב בכל מקום, נשאר בבית. עורך דינו של יהודה משי זהב לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>. הפרומו על התוכנית ב'עובדה' הצית בו רגשות.

שכן שגר מול הבית של יהודה משי זהב אמרה כי בשבת האחרונה הוא היה בבית הכנסת אף שבשבתות הקודמות לא הגיע. לפי התחקיר שפורסם במרץ, בשכונות מאה שערים, שמואל הנביא וסנהדריה המורחבת שבירושלים רבים ידעו על מעשיו. צוות tab4u מקפיד על אקורדים מדוייקים ונאמנים לשיר. הוא חרדי, הוא תלמיד חכם וצפו לו עתיד מזהיר כראש ישיבה, אבל הוא ממש כשאבא שלו הדליק משואה לרגל יום העצמאות ב־2003, וקרא בקול גדול ולתפארת מדינת ישראל, זעקו הפשקווילים: לא העליתי בדעתי שדבר כזה יכול לקרות.

×™×
×™×"ו×"×" משי ×–×"×' יק×'ל פרס ישראל ×"וריי ×"יו ×'אים Youtube from i.ytimg.com
חתן פרס ישראל על תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה לשנת תשפא. בנו של משי זהב הזעיק את צוותי הרפואה שביצעו בו פעולות החייאה, לאחר מכן פינו אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים. יהודה משי זהב מאושפז המצב אנוש לאחר שתלה עצמו הבוקר בביתו בגבעת זאב. מתוך עצרת הזיכרון לציון 22 שנים לרצח רה״מ יצחק רבין ז״ל, אשר נערכה. הפרומו על התוכנית ב'עובדה' הצית בו רגשות. עם השנים שינה משי זהב את דעותיו מקצה לקצה. עורך דינו של יהודה משי זהב כמו כן, הוא הודיע על התפטרותו מתפקידו כיור זקא עד להסרת העננה בעניינו.

דרך ארוכה וחיובית עברנו מאז שהופתענו כשיהודה משי זהב הסכים להדליק משואה ועד שהחרדים מתלוננים היום על קיפוח (ואפליה), כשאין מדליק משואה חרדי ● לתפארת מדינת ישראל.

ראיתי את מה שראיתי, זה היה מזעזע: סליחה, את העונש כבר קיבלתי, תשתדלו לזכור את הטוב שעשיתי. יהודה משי זהב מאושפז המצב אנוש לאחר שתלה עצמו הבוקר בביתו בגבעת זאב. הערב אמור היה להיות משודר תחקיר נגד משי זהב בתכנית עובדה. יהודה משי זהב במצב אנוש לאחר שניסה לשים קץ לחייו בביתו בירושלים. צוותי שערי צדק ביצעו הערכה ראשונית ומצבו מוגדר אנוש עם סימן להתייצבות מסויימת במצבו. נפגשתי איתו לכמה שעות אתמול. יהודה משי זהב מדליק משואה ערב יום העצמאות 2003. הפרומו על התוכנית ב'עובדה' הצית בו רגשות. חתן פרס ישראל על תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה לשנת תשפא. אבל נתנאל משי זהב, בנו של יור ומקים זקא, יהודה משי זהב, מעולם לא עשה מה שכולם עושים. הוא בסכנת חיים מיידית יהודה משי זהב הגיע לחדר הטראומה של שערי צדק לאחר שנמצא בביתו במצב אנוש. יהודה משי זהב, שפרש מזקא וכל פעילות ציבורית תוך ויתור על פרס אותו היה אמור לקבל, לאחר שנחשד בעבירות פדופיליה והטרדות מיניות ניסה הבוקר (חמישי) לשים קץ לחייו.

הוא ענה שזו עמדתו האישית. משי זהב דווקא נחקר בתחילת העשור הקודם בחשד לתקיפה מינית, אבל האישה סירבה אז להגיש תלונה, והחקירה נסגרה מחוסר ראיות. ראיתי את מה שראיתי, זה היה מזעזע: האחד, כשהדליקה משואה בהר הרצל בירושלים ביום העצמאות ה 61 למדינת ישראל; ברשתות החברתיות פורסם מכתב לכאורה שהשאיר משי זהב:

×
×"אם ×"חר×"ים אכן ×"ו×"רו מ×"טקס ×'×"ר ×"רצל כיכר ×"ש×'ת from s1.kikar.co.il
לפי התחקיר שפורסם במרץ, בשכונות מאה שערים, שמואל הנביא וסנהדריה המורחבת שבירושלים רבים ידעו על מעשיו. צוותי שערי צדק ביצעו הערכה ראשונית ומצבו מוגדר אנוש עם סימן להתייצבות מסויימת במצבו. העביר את חג הפסח, יום העצמאות ויום הזיכרון, ימים שבהם היה עמוס מאד בדרך כלל ומסתובב בכל מקום, נשאר בבית. כמו כן, הוא הודיע על התפטרותו מתפקידו כיור זקא עד להסרת העננה בעניינו. זו קיצוניות שמאפיינת אותנו הישראלים, היא מוסיפה, מצד אחד אתה מדליק משואה ביום העצמאות ה 61 למדינת ישראל ומצד שני בן משפחה פצוע קשה. הפרומו על התוכנית ב'עובדה' הצית בו רגשות. עוד אפרים דמרי, שמייצג את יהודה משי זהב, סיפר באולפן ynet: יור ארגון זקא, מקימו ועומד בראשו של ארגון אשת לפידות.

אהבתי תמיד ומתבייש מאוד, יהודה''.

הערב אמור היה להיות משודר תחקיר נגד משי זהב בתכנית עובדה. בתחקיר של הארץ שפורסם בחודש שעבר. הוא ניסה להתאבד אך נכשל המשימתו. עוד אפרים דמרי, שמייצג את יהודה משי זהב, סיפר באולפן ynet: בן 58, נשוי ואב לשבעה ילדים. צוותי שערי צדק ביצעו הערכה ראשונית ומצבו מוגדר אנוש עם סימן להתייצבות מסויימת במצבו. בסיום השיחה שאלתי אותו מה לאחל לשנה הקרובה, הוא ענה: יהודה משי זהב במצב אנוש לאחר שניסה לשים קץ לחייו בביתו בירושלים. משי זהב דווקא נחקר בתחילת העשור הקודם בחשד לתקיפה מינית, אבל האישה סירבה אז להגיש תלונה, והחקירה נסגרה מחוסר ראיות. ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובא יהודה משי זהב לאחר מספר מאמצי החייאה. ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובא יהודה משי זהב לאחר מספר מאמצי החייאה. יהודה משי זהב, יור זקא לשעבר, פונה הבוקר במצב אנוש לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים, שם נמשכים המאמצים להציל את חייו; התחקיר היה אמור לעסוק בתקיפותיו המיניות ובמנגנון ההשתקה שניהל מול המשטרה.

צוותי שערי צדק ביצעו הערכה ראשונית ומצבו מוגדר אנוש עם סימן להתייצבות מסויימת במצבו יהודה משי זהב. ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובא יהודה משי זהב לאחר מספר מאמצי החייאה.

Posting Komentar

0 Komentar